REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

§ 1. Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Giftprints, dostępny pod adresem
    https://giftprints.pl,
    prowadzony jest przez RUDE spółka z o.o. z siedzibą w Woli Zadarzyńskiej,
    wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi,
    XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001137246,
    o kapitale zakładowym 5 000,00 zł, NIP 7312089284, REGON 540136454.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów,
    jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu.
    Określa on zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz
    zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość
    za pośrednictwem Sklepu.

§ 2. Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – RUDE spółka z o.o. z siedzibą w Woli Zadarzyńskiej, wpisana do KRS przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy pod numerem 0001137246, o kapitale zakładowym 5 000,00 zł, NIP 7312089284, REGON 540136454.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
    https://giftprints.pl.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawierana z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży (Produktu lub Produktów) ze Sprzedawcą.
  9. Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty, z możliwością ustalenia i modyfikacji szczegółów Zamówienia.
  13. Produkt – rzecz ruchoma lub usługa dostępna w Sklepie będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. W zależności od charakteru Produktu może też oznaczać umowę o świadczenie usług lub umowę o dzieło.

§ 3. Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Majora Hubala 108, 95-054 Wola Zaradzyńska, Polska.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy:
    kontakt@giftprints.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 882 896 587.
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL 29 1140 2004 0000 3602 8542 0980.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą wyżej podanych adresów i numerów telefonów.
  6. Klient może kontaktować się telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00–16:00.

§ 4. Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania Zamówień, niezbędne są:

    a) urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową,

    b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  2. W zakresie newslettera: umowa o świadczenie usługi newslettera zostaje zawarta z chwilą
    zapisania się Klienta do listy odbiorców i może być w każdym momencie rozwiązana poprzez
    kliknięcie linku wypisującego bądź wysłanie e-maila z rezygnacją do Sprzedawcy.
  3. Złożenie Zamówienia i korzystanie z pozostałych funkcjonalności Sklepu może wymagać akceptacji
    plików cookies w przeglądarce Klienta, zgodnie z informacjami w Polityce Prywatności.

§ 5. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca – w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie – nie ponosi odpowiedzialności za
    zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą,
    niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą
    techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
    Składanie Zamówień na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu jest możliwe:

    a) po założeniu Konta (zgodnie z § 6 Regulaminu),

    b) poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych (bez zakładania Konta).

  3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (w polskich złotych).
  4. Na końcową cenę do zapłaty przez Klienta składają się cena za Produkt oraz koszt dostawy
    (transport, dostarczenie, usługi pocztowe). Informacja o łącznej kwocie podawana jest
    w trakcie składania Zamówienia (w tym także tuż przed złożeniem Zamówienia).
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony,
    ostateczna cena obejmuje wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala na wcześniejsze dokładne obliczenie ceny,
    w opisie Produktu w Sklepie będzie zawarta informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana,
    a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe czy inne koszty.

§ 6. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto, należy wypełnić Formularz rejestracji (podając m.in. adres e-mail i hasło).
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie odbywa się poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła.
  4. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i opłat, usunąć Konto,
    wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy (mailowo lub listownie na adres wskazany w § 3).

§ 7. Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:

    a) wybrać Produkt (i ewentualny wariant), a następnie kliknąć „Dodaj do koszyka”,

    b) zalogować się na Konto lub skorzystać z opcji złożenia Zamówienia bez rejestracji,

    c) (w przypadku Zamówienia bez rejestracji) wypełnić Formularz zamówienia,
    podając dane odbiorcy i adres dostawy, wybrać rodzaj przesyłki
    oraz (opcjonalnie) dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy,

    d) kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”,

    e) wybrać jedną z dostępnych metod płatności i opłacić zamówienie w określonym terminie.

  2. Klient oświadcza, że wszelkie materiały (teksty, zdjęcia, grafiki, logotypy itp.)
    przekazywane Sprzedawcy w celu personalizacji produktów:

    a) nie naruszają obowiązującego prawa ani praw osób trzecich
    (w tym praw autorskich, prawa do ochrony wizerunku, dóbr osobistych),

    b) zostały pozyskane legalnie i ich wykorzystanie jest dopuszczalne
    na mocy odpowiednich przepisów lub zgód.

  3. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za treści dostarczane Sprzedawcy.
    W razie wystąpienia roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia ich praw
    przez użycie przekazanych materiałów, Klient zobowiązany jest do pokrycia
    wszelkich kosztów, odszkodowań oraz innych świadczeń, w tym kosztów obsługi prawnej,
    jakie poniesie Sprzedawca.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały przekazywane przez Klienta
    w celu realizacji zamówienia, w szczególności nie ma obowiązku ich weryfikacji.
  5. W razie uzasadnionego podejrzenia, że dostarczone materiały naruszają prawo, prawa osób trzecich
    lub dobre obyczaje, Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w całości lub w części,
    o czym niezwłocznie powiadomi Klienta.

§ 8. Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może wybrać jedną z dostępnych metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu,
    wskazanych na stronach Sklepu (np. przesyłka kurierska, paczkomat itp.).
  2. Metody płatności dostępne dla Klienta obejmują m.in.:

    a) płatność przelewem na konto Sprzedawcy,

    b) płatności elektroniczne (PayU),

    c) płatność kartą płatniczą online (PayU)

  3. Szczegółowe informacje dotyczące metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się na stronach Sklepu.

§ 9. Wykonanie Umowy Sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po złożeniu
    przez Klienta Zamówienia (zgodnie z § 7).
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
    i jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji poprzez wysłanie do Klienta
    wiadomości e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. W przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą,
    Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych
    od dnia zawarcia Umowy; w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty,
    Produkt zostanie wysłany w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ust. 5).
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy:

    a) terminem dostawy jest najdłuższy podany termin,

    b) Klient może zażądać dostarczenia Produktów częściami lub też
    po skompletowaniu całego zamówienia.

  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się:

    a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem,
    płatności elektroniczne lub kartą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,

    b) w przypadku płatności za pobraniem (jeśli jest dostępna) –
    od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  7. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej, chyba że opis Produktu stanowi inaczej.
  8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
    Koszty dostawy (transport, usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w Sklepie
    oraz podczas składania Zamówienia.
  9. Maksymalny czas dostawy Produktu wynosi 14 dni roboczych,
    chyba że w opisie konkretnego Produktu przewidziano inaczej.

§ 10. Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny.
  2. Termin 14 dni liczy się od objęcia w posiadanie Produktu przez Konsumenta
    lub osobę przez niego wskazaną. Przy Umowie obejmującej wiele Produktów –
    od dostarczenia ostatniego z nich.
  3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu pisemnie lub mailowo (dane w § 3).
    Wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14 dni.
  4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie takiego oświadczenia, wysyłając mail do Konsumenta.
  5. Skutki odstąpienia:

    a) Umowę uważa się za niezawartą.

    b) Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,
    w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów,
    jeśli Konsument wybrał droższy sposób dostarczenia niż najtańszy oferowany),
    w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

    c) Zwrot płatności następuje takim samym sposobem, jakiego użył Konsument,
    chyba że Konsument wyraził wyraźną zgodę na inny sposób,
    który nie wiąże się z żadnymi kosztami.

    d) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem
    lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

    e) Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy nie później niż 14 dni
    od dnia poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy.

    f) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

    g) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego
    w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  6. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku produktu „szytego na miarę”
    lub spersonalizowanego według specyfikacji Konsumenta (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta).

§ 11. Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub mailowo (dane w § 3).
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni.
    Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
  4. Towary odsyłane w procedurze reklamacyjnej należy kierować na adres podany w § 3.
  5. Jeśli na Produkt została udzielona gwarancja, informacje o niej znajdują się przy opisie Produktu.

§ 12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur znajdują się na stronach internetowych
    Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a także w siedzibach powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów i Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  2. Konsument ma w szczególności prawo:

    a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej),

    b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o mediację (art. 36 ww. ustawy),

    c) uzyskać bezpłatną pomoc od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
    lub organizacji społecznych, takich jak Federacja Konsumentów.

§ 13. Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży,
    a w przypadku wyrażenia zgody – także w celach marketingowych.
  3. Odbiorcami danych mogą być w szczególności:

    a) przewoźnicy (w przypadku wyboru dostawy wysyłkowej),

    b) operatorzy płatności (w przypadku płatności elektronicznych lub kartą).

  4. Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży.
    Brak podania wymaganych danych uniemożliwia realizację Zamówienia.

§ 14. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
    (np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw).
    O każdej zmianie poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego,
    w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

    http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    .

 

Zamknij
Add to cart